Egy iroda, amely összeköt és támogat

HÍREK

OLVASÁSI IDŐ: 3 PERC

academiaofficesbelvárosiirodabudapestdowntown

Az irodai környezet kialakítása fontosabb, mint gondolnánk. Nemcsak a hangulatunkra van hatással, de a hatékony munkavégzésben is jelentős szerepet játszik. Életünk meghatározó részét a munkahelyünkön töltjük, így az alkalmatlan körülmények hamar megkeseríthetik mindennapjainkat.

Pénzügyi szempontok

Bár rengeteg vállalat úgy dönt, hogy elsősorban az irodai környezeten spórol, ez a későbbiekben gyakran a visszájára fordulhat. Az irodai légkör a produktivitást is nagymértékben befolyásolja, amely későbbiekben a bevételeinkre is hatást gyakorol. A dolgozók ösztönzése mellett, mentális és fizikai egészségük biztosítását is érdemes szem előtt tartani, mivel hosszú távon a betegségek és felmondások okozta változások jelentős kieséseket okozhatnak a cég működésében.

Nem beszélve arról, hogy egy korszerűtlen technológiájú iroda – bár bérleti díjban kedvezőbb lehet, de üzemeltetésben, fenntartásban gyakran magasabb költségeket és bérlői humán erőforrást vehet igénybe.

Elhelyezkedés kérdése

A kérdéshez jelentősen hozzájárul irodánk lokációja. Nemcsak a dolgozók, hanem az ügyfelek miatt is fontos olyan bázist választani cégünknek, amely könnyen megközelíthető a város bármely pontjártól. Mind tömegközlekedés, mind autós szempontból kulcsfontosságú tényező, hiszen így segíthetjük a kapcsolatépítést házon kívül és belül egyaránt. 

A munkahelyi időtöltés mellett, a kikapcsolódási forrást is érdemes elérhetővé tenni a kollégák számára, hogy a lehetőségekben gazdag környék ösztönzőleg hasson rájuk. Ezáltal tudjuk motiválni őket a bejárásra, a csapatban való munkára és a személyes jelenlétre, amelyek mind tovább erősítik a produktivitást egyénenként és közösségként egyaránt. 

A funkcionalitás fontossága

Egy kellemes környezetben a kollégák is nagyobb örömmel tartózkodnak, ami növelni tudja a cég iránti elkötelezettségüket az évek során. Ebben meglehetősen fontos szerepet játszik a helyiségek pontos kialakítása és az irodai berendezések megfelelő biztosítása. A gyors internetkapcsolat, a többfunkciós terek is olyan tényezők, amelyek ma már nélkülözhetetlen követelmények egy iroda kivitelezése során. 

A multifunkciós terek létesítése elengedhetetlen fontosságú: az elvonulásra és a közösségi időtöltésre alkalmas különítmények kialakításával egyszerre tud a csapatszellem és a koncentráció is erősödni. Több olyan bútoros megoldás létezik, mely a nyitott irodai teret elszeparált mobilis térelválasztókkal produktív munkahellyé alakíthatja – mindezt anélkül, hogy állandó falak kiépítésére szánnánk súlyos költségeket (például a MillerKnollNucleo Screen vagy Kivo akusztikus térelválasztói). 

 A cég bázisa

A berendezések mellett, az iroda külső és belső tereinek designjára is érdemes nagyobb hangsúlyt fektetni. A természetes és mesterséges fények barátságosabbá és élhetőbbé teszik környezetünket, míg az elegáns design-, és dekorelemek használata a közérzetünkre lesznek jótékony hatással. A zöld növényzet amellett, hogy feldobja a tágas tereket, akár térelválasztóként is szolgálhat. A különböző burkolatok és anyagok variálása a nagy méretű helyiséget különböző szobákká szeparálhatja, amit akár többféle fényforrás használatával is fel lehet dobni. Korábbi felmérésekből szintén kiderült, hogy az iroda személyre szabhatósága még közelebb hozza a dolgozót a vállalathoz, így ez is fontos szempont lehet a megvalósításban.   

Ezek a tényezők nemcsak a dolgozók, hanem a vendégek és partnerek számára is elengedhetetlenek, hiszen irodánk éppúgy reprezentálja a cégünk által képviselt értékeinket, mint a dolgozók vagy egyéb márkaelemek.

Törekvések a produktivitás szellemében

A produktivitás és az irodai környezet szoros kapcsolatát mi sem bizonyítja jobban, mint a MillerKnoll kutatásai. Az irodai berendezésekkel foglalkozó cég felismerte, hogy számtalan piaci szereplő a mindennapi munkavégzéshez alkalmatlan környezetet tart fenn – mind üzleti, mind munkáltatói szempontból. A MillerKnoll ezért úgy döntött, itt az ideje egy új gondolkodást bevezetni a munkahelyek megítélése kapcsán. 

Az amerikai cég egy olyan gondolkodási keretrendszert (ún. Living Office) alakított ki, amely egyszerre teszi lehetővé a vállalat üzleti és dolgozói igényeinek maximális kielégítését. A program biztosítja, hogy a munkáltatók minél jobban megismerjék a kollégák munkavégzésének módját, ami által sokkal könnyebben meg tudnak teremteni egy támogató, ugyanakkor üzletileg is hatékony közeget. 

Fontos, hogy a nemzetközi törekvések mellett, közvetlen környezetünkben is olyan körülményeket garantáljunk, amiben nem kötelezzük a munkavállalóinkat a bejárásra. A lelkesítés és a munkatársakkal együtt töltött idő pozitívan formálja a közösséget. A kellemes környezet és a munkához való pozitív hozzáállás így tudja acélozni a lojalitást és a hatékony munkavégzést hosszú távon. 

Hírek

HÍREK
A ConvergenCE örömmel jelenti be, hogy az ACADEMIA irodaház új, panorámás tetőterasza hivatalosan is megnyílt a bérlők számára. A város szívében elhelyezkedő, inspiráló közösségi tér új lehetőséget kínál pihenésre, informális megbeszélésekre és feltöltődésre, tovább erősítve az épület emberközpontú funkcióit.
academiaacademiaofficestetőterasz
HÍREK
A Föld Napja alkalmából mi is szeretnénk felhívni a figyelmet arra, hogy a fenntarthatóság és az egészség nemcsak értékek, hanem hosszú távon megtérülő befektetések is.
convergenceföld napjawell minősítés
HÍREK
Az M1 Kék Bolygó című műsora nemrég az ACADEMIA irodaházban forgatott, amikor az épületbiológiai szempontjait mutatta be.  Az ACADEMIA méltó helyszíne volt a témának, hiszen Magyarországon elsőként szerezte meg a WELL Health and Safety minősítést. Kurucz Regina, a téma szakértője, az egészséges munkakörnyezet fontosságát ismertette a riportban.
academiaacademiaofficeswellminősítés
HÍREK
A ConvergenCE és az Europa által fejlesztett ACADEMIA már számos neves vállalatot vonzott. Így büszkén mutatjuk be az új nemzetközi bérlőinket, akik mostantól Budapesten írják történetük legújabb fejezeteit.
academiaacademiaofficesacademiaoffices
HÍREK
A METU (Metropolitan Egyetem) belsőépítész/építőművész mesterszakos hallgatói a közelmúltban különleges gyakorlati órán vehettek részt az ACADEMIA irodaházban. A Fenntarthatóság és wellbeing kurzus keretében 15 hallgató ismerkedhetett meg a modern építészet és a fenntartható tervezés gyakorlati megoldásaival.
academiaofficesépítészetMETU
HÍREK
Idén ahelyett, hogy látványos kivilágítással díszítettük volna az irodaházakat, arra koncentráltunk, ami igazán fontos: a közösségi kapcsolatokra és a fenntarthatóságra.
kapcsolatokkarácsonyközösség
HÍREK
Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy idén a BuildEXT-tel közösen részt vehettünk a Dalux Summit 2024-en. A legjobb digitális építőipari megoldások fórumán 45 ország több mint 1600 szakemberének mutathattuk be az ACADEMIA irodaház fejlesztési folyamatait. 
academiaofficesbelvárosiirodabudapestdowntown
HÍREK
2025 tavaszától már a szabad ég alatt, lenyűgöző panorámában gyönyörködve is dolgozhatnak az ACADEMIA irodaház bérlői. Ötödik kerületi prémium minőségű irodaházunk új, exkluzív tetőterasszal gazdagodik ugyanis, amely nemcsak egyedi kilátást nyújt majd a főváros látványosságaira, hanem különleges szabadtéri munkateret és kikapcsolódási lehetőséget is kínál.
academiaofficesbelvárosiirodairodaházbudapest
HÍREK
A ConvergenCE büszkén jelenti be, hogy az ACADEMIA irodaház megszerezte a rangos, nemzetközileg elismert WELL Health-Safety minősítést, amely igazolja az épület egészséges és biztonságos működését. A tanúsítvány a munkavállalók, látogatók és bérlők egészségét és biztonságát szolgáló magas szintű intézkedéseket tükrözi, amelyek bevezetését a Greenbors Consulting és a Rewell Consulting szakértői tanácsadással támogatták.

Az ACADEMIA bérleti feltételeivel kapcsolatban keressen minket elérhetőségeinken!